اخبارویژه

مزایای جدید مشتریان شرکت هواپیمایی Frontier چه خواهد بود؟

به گزارش فلایت گلوبال، شرکت هواپیمایی Frontier به تازگی برنامه ای تحت نام Milestones Frontier را راه اندازی کرده است. این برنامه با توجه به سوابق فعالیت های مشتریان گروه هواپیمایی پیشرو امتیازات و مزایای مناسبی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

سخنگوی گروه هواپیمایی Frontier در این رابطه می گوید: برنامه پیشرو به هیچ وجه به مزایای فعلی شرکت که برای مشتریان در نظر گرفته شده آسیب نرسانده بلکه امتیازات جدیدی را به لیست کنونی خواهد افزود.

به علاوه شرکت هواپیمایی پیشرو یک برنامه رتبه بندی تحت نام Elite برای مشتریان خود آماده کرده است. به عنوان مثال رزرو ۲ بلیط توسط مشتریان ، آنها را به صورت اتوماتیک در اواخر سال جاری به برنامه Elite اضافه می کند.

برنامه Elite دارای ۳ سطح مختلف بوده و مشتریان گروه هواپیمایی Frontier با توجه به سوابق خود در هر یک از این سطوح قرار می گیرند. این ۳ سطح تحت نام ۲۰ هزار مایل ، ۵۰ هزار مایل و ۱۰۰ هزار مایل شناخته شده و با هر بار ارتقاء مزایای بیشتری را در اختیار مسافران وفادار و ثابت گروه هواپیمایی Frontier قرار می دهد.

مشتریانی که به سطح ۲۰ هزار مایل برسند ، محموله آنها به صورت رایگان جا به جا شده و در هنگام سفر نیز می توانند پیش از پرواز صندلی دلخواه خود را رزرو نمایند. اعضای سطح ۵۰ هزار مایل نیز می توانند از صندلی های مخصوص و بزرگ هواپیما برای راحتی خود و خانواده شان استفاده کنند. هم چنین مشتریان بالاترین سطح برنامه Elite تعدادی از بهترین امکانات سفر در اختیار آنها قرار می گیرد. به علاوه این افراد در صورت لغو سفر خود قبل از پرواز می توانند هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنند.

لازم به ذکر است که مزایا و امتیازات دیگری نیز برای تمامی اعضای برنامه Elite در نظر گرفته شده و مشتریان بدون توجه به سطح خود می توانند از آنها بهره مند شوند.

منبع

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =